RAVENOL UFE ULTRA FUEL ECONOMY SAE 0W-8
ARTIKL: 1111155
VISKOZITA: 0W-8
SPECIFIKACE: JASO GLV-1
SLOŽENÍ: PLNĚ SYNTETICKÝ
SCHVÁLENÍ: JASO GLV-1 (P049RAV001)
TECHNOLOGIE: Clean Synto®, USVO®

RAVENOL Ultra Fuel Economy UFE SAE 0W-8 je plně syntetický motorový olej s nízkým třením na bázi PAO (polyalfaolefinů), s technologií USVO® a osvědčenou technologií CleanSynto® pro benzínové motory osobních automobilů s přeplňováním turbodmychadlem i bez něj a s přímým vstřikováním.
Díky technologii USVO® dosahujeme extrémně vysoké viskozitní stability. Vyhýbáme se tak nevýhodám polymerních zlepšovačů viskozity a zároveň využíváme jejich výhod. Tím se zlepšuje ochrana motoru, výkon, čistota motoru a intervaly výměny oleje. Technologie USVO® umožňuje, že produkt nemá žádné smykové ztráty po celou dobu výměnného intervalu a je extrémně stabilní vůči oxidaci. Tato jedinečná technologie napomáhá rychlejšímu mazání oleje, čímž minimalizuje tření a zároveň udržuje motor čistý a výkonný.
Olej RAVENOL Ultra Fuel Economy UFE SAE 0W-8 byl formulován s obsahem molybdenu a OFM (organické modifikátory tření), aby bylo dosaženo minimálního tření, opotřebení a spotřeby paliva s vynikajícími vlastnostmi při studeném startu.
RAVENOL Ultra Fuel Economy UFE SAE 0W-8 se doporučuje zejména pro hybridní vozidla. Díky svému novému složení poskytuje bezpečnou vrstvu maziva i při velmi vysokých provozních teplotách. Chrání před korozí a ztrátou oleje oxidací nebo koksováním. Vynikající chování při studeném startu zajišťuje optimální bezpečnost mazání během studené provozní fáze. Výrazným snížením spotřeby paliva pomáhá chránit životní prostředí snížením emisí.
RAVENOL Ultra Fuel Economy UFE SAE 0W-8 minimalizuje tření, opotřebení a spotřebu paliva díky vynikajícím vlastnostem při studeném startu. Prodloužené intervaly výměny oleje podle pokynů výrobce.
Poznámka k použití
RAVENOL Ultra Fuel Economy UFE SAE 0W-8 je vhodný jako vysoce výkonný motorový olej s nízkou viskozitou pro náročné motory, zejména pro nová vozidla z asijského regionu, jako jsou Toyota, Honda nebo Nissan. Doporučuje se pro moderní benzínové motory osobních automobilů, včetně modelů s přeplňováním, a pro motory s přímým vstřikováním a hybridní vozidla za všech provozních podmínek, pokud výrobce motoru doporučuje použití oleje s velmi nízkou viskozitou viskozitní třídy SAE 0W-8.
Vlastnosti
Úspora paliva při částečném a plném zatížení
Vynikající ochrana proti opotřebení
Vysoká smyková stabilita
Dobré detergentní a dispergační vlastnosti
Vynikající vlastnosti při studeném startu i při nízkých teplotách pod -35 °C
Spolehlivý mazací film i při vysokých provozních teplotách
Nízká těkavost, což vede k nízké spotřebě oleje
Žádné usazeniny související s olejem ve spalovacích komorách, v oblasti pístních kroužků a na ventilech
Kompatibilní s těsnicími materiály
Prodloužené intervaly výměny oleje chrání přírodní zdroje
Vhodnost pro katalyzátory
Vlastnosti |
Jednotka |
Data |
Zkouška podle |
Hustota při 20 ° C |
kg / m³ |
840,0 |
EN ISO 12185 |
Barva |
Žluto-hnědá |
Vizuální |
|
HTHS viskozita při 150 °C |
mPa*s |
1,89 |
ASTM D5481 |
Viskozita při 100 ° C |
mm² / s |
5,5 |
DIN 51562-1 |
Viskozita při 40 ° C |
mm² / s |
26,36 |
DIN 51562-1 |
Viskozitní index VI |
152 |
DIN ISO 2909 |
|
Viskozita CCS při -35 ° C |
mPа*s |
2740 |
ASTM D5293 |
MRV při -40 °C |
mPa*s |
5300 |
ASTM D4684 |
Bod tuhnutí |
°C°C°C |
-72 |
DIN ISO 3016 |
Noack Volatilita |
% M/M |
10,4 |
ASTM D5800 |
Bod vzplanutí |
°C°C°C |
226 |
DIN ISO 2592 |
TBN |
mg KOH / g |
9,5 |
ASTM D2896 |
Síranový popel |
%wt. |
1,25 |
DIN 51575 |